manonkoopman.reismee.nl

KiteKite Waterfall & Piha Beach

Ik heb zondag 20 oktober met vier Nederlandse meiden een dagtrip gedaan. We hebben een auto gehuurd en zijn naar de KiteKite Waterfall geweest. Voor mensen met wagenziekte was het geen fijne route om te rijden, hadden allemaal echt het gevoel dat we in de bergen reden.

Het was een mooie route om te lopen naar de waterval, de fysio zou trots op me geweest zijn!

Eenmaal aangekomen bij de waterval zijn er natuurlijk veel foto’s gemaakt, onderweg natuurlijk ook. Nu had ik echt de tijd om de camera van mama goed uit te proberen! Thanks mam dat ik hem mag gebruiken!

Nadat we bij de waterval geweest zijn, zijn we naar Piha beach gegaan. Het staat bekend om het zwarte zand en de redelijk woeste golven.

Op de terugweg nog even naar Albany Mall geweest, bij 2 winkels gekeken en lekker naar huis gegaan. Het was een supermooie trip, en ook goed op het juiste moment gepland. Ik had het aan het begin van de dag wel wat zwaar, maar veel denken aan huis, maar tijdens de trip en na de trip ben ik thuis helemaal vergeten!

Natuurlijk thuis lekker jaloers gemaakt met de foto’s!

En jullie ook hopelijk!


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!